Kontaktujte naši sociální pracovnici Marii Dvořákovou, DiS. v pracovní dny od 7:30 do 15:30 hodin na telefonním čísle +420 601 082 240, +420 725 033 250 nebo emailem na poradna@hospiczapad.cz. Po předchozí telefonické domluvě se pak můžeme sejít v kanceláři na náměstí Republiky 70 v Tachově.
Žádost o přijetí do mobilního hospice lze uskutečnit:Po předchozí telefonické domluvě osobně v kanceláři hospice – na náměstí Republiky 70, Tachov.Nebo u vás doma – přijdeme za vámi, po telefonické domluvě, spolu vyplníme žádost a probereme vše potřebné.Po podání žádosti – nebo během této chvíle pokud jsme u vás doma – proběhne zhodnocení, zda splňujete kritéria pro příjem: nevyléčitelné onemocnění v konečném stadiu a máte zajištěnou celodenní přítomnost pečující osoby (vy, jiní rodinní příslušníci či přátelé).
Pokud nebudeme moci vyhovět žádosti, určitě se vám vynasnažíme v maximální míře pomoci, doporučením jiné vhodné služby (např. domácí péče, asistenční služby, lůžkového hospice atp.), a předáním kontaktu na adekvátní osoby či instituce. Po úspěšném zhodnocení žádosti se s vámi domluvíme na příjmové návštěvě, kterou provádí lékařka a zdravotní sestra. Lékařka prostuduje zdravotní zprávy, prohlédne klienta a prokonzultuje s ním (případně s pečujícími, pokud klient nemůže již sám komunikovat) jeho obtíže, potřeby, přání a stanoví rozsah péče a medikaci. Sestra zavedeme zdravotnickou dokumentaci, proškolí rodinu a domluví s Vámi další postup a návštěvy. Sociální pracovnice s vámi sepíše Smlouvu o poskytování služeb mobilního hospice, vysvětlí vám všechny náležitosti. Poté provede sociální šetření, může s vámi vyplnit příspěvek na péči a poskytnout rady v sociální oblasti a komunikaci s úřady. Popovídá si s klientem nebo pečujícími o jeho přáních a potřebách.