Žádost je oprávněn podat:· - subjekt osobních údajů; - zákonný zástupce subjektu osobních údajů nebo opatrovník;- osoba zmocněná subjektem osobních údajů na základě plné moci. Žádost lze podat následujícími způsoby:· - e-mailem na adresu: gdpr@hospiczapad.cz · - do datové schránky hospice: rqudi82 · - písemně doporučeným psaním na adresu: Pověřenec pro ochranu osobních údajů, Domácí hospic Západ, nám. Republiky 70, Tachov, 347 01 Z podané žádosti musí být patrno:· - identifikace žadatele, jehož osobních údajů se žádost týká (jde-li o žádost týkající se osobních údajů konkrétní osoby) nebo případně identifikaci žadatele a osoby, která je žadatele oprávněna zastupovat (jde-li o žádost týkající se osobních údajů konkrétní osoby); · - kontaktní údaje žadatele; · - předmět žádosti (popis, čeho se žádost týká, co žadatel žádá resp. jaké/jaká svá práva uplatňuje/čeho se domáhá); · - podpis žadatele (u písemné formy). Identifikace subjektu V případě, že subjekt údajů neuvede všechny shora uvedené informace nezbytné pro rychlé a požadované vyřízení jeho žádosti, je subjekt údajů požádán o jejich doplnění. Žádost o doplnění proběhne bez zbytečného odkladu po obdržení žádosti subjektu údajů o uplatnění práv. V případě, že správce vyhodnotí, že je žádáno o osobní údaje zvláštní kategorie (dle čl. 9 GDPR) či osobní údaje velkého rozsahu, bude žadatel požádán o osobní ztotožnění oproti svému OP či pasu, a to osobní návštěvou v sídle hospicu či zasláním doporučeného dopisu s ověřeným podpisem Lhůta pro vyřízení žádosti Žádost bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do třiceti (30) dnů ode dne jejího doručení. Neumožňuje-li to povaha žádosti pro svoji složitost, časovou či technickou náročnost nebo z důvodu počtu žádostí, může být shora uvedená lhůta pro vyřízení žádosti prodloužena, a to až o dalších šedesát (60) dnů. O prodloužení a jeho důvodech bude subjekt údajů informován do třiceti (30 dnů) ode dne doručení žádosti. Úhrada nákladů Žádosti jsou zpravidla vyřizovány bezúplatně. V případě, že Domácí hospic Západ z.s., rozhodne o vyměření administrativního poplatku, je subjekt údajů o této skutečnosti informován, a je mu sdělena odhadovaná cena požadovaných úkonů. Subjekt údajů je současně požádán, aby se vyjádřil, zda s vyměřením poplatku souhlasí. V případě, že s vyměřením nesouhlasí a současně nedojde k jiné dohodě, žádost bude odmítnuta.